hit counter
hit counter hit counter

Saturday, January 23, 2016



Trupa Zero ne ofera un nou single cu versuri amare, dar amuzante, despre o relatie care s-a incheiat -Suparat. Baietii se pregatesc de lansarea unui nou album, iar Suparat apare direct cu videoclip.

Premieră! Vă prezentăm "Supărat", primul single extras de pe viitorul nostru album "Vrei să...?". Albumul e pregătit, anunțăm lansarea în curând, au scris cei de la Trupa Zero odata cu lansarea noului videoclip.

Trupa Zero - Suparat versuri

M-ai terminat! Nu stiu cum sa ma exprim 
Sunt prea suparat, am golit sticla de vin 
M-ai deprimat! Pentru mine ai fost un chin
Ai lasat o cicatrice pe obrazul meu prea fin
Nu ma mai suna, cu tine-am terminat
Faci spume de nebuna ca un suc acidulat
Si nu ma cauta, acuma te-am citit
Usoara asa ca tine Doamne prost am nimerit
Refren: Suparat, suparat, suparat atat de rau 
Vreau sa-mi scot, scot tatuajul cu numele tau 
Mi s-a rupt, mi s-a rupt filmul rau cand ai plecat
Nu mi-am dat, nu mi-am dat seama cand m-am imbatat
M-am relaxat! Hai ca nu-s asa stresat 
De cand te-am dat uitarii uite cat m-am ingrasat 
Ce mai faci? Pe unde te-ai mutat?
Cum o mai duci cu ala pentru care m-ai lasat?
Nu ma mai suna, cu tine-am terminat 
Faci spume de nebuna ca un suc acidulat 
Si nu ma cauta, acuma te-am citit
Usoara asa ca tine Doamne prost am nimerit
Refren x 4: Suparat, suparat, suparat atat de rau
Vreau sa-mi scot, scot tatuajul cu numele tau
Mi s-a rupt, mi s-a rupt filmul rau cand ai plecat
Nu mi-am dat, nu mi-am dat seama cand m-am imbatat
La inceputul anului trecut, Trupa Zero venea cu o alta piesa despre o poveste care s-a terminat prost -Dragoste amara, iar in 2014 colaborau cu Alexandra Stan pentru Inima de gheata.

0 comments:

Post a Comment